یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 13, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام زاهدی‌پور گفت: جوانان انقلابی‌ و شرکت‌کنندگان در نماز جمعه و همه رسانه‌ها و صدا و سیما باید پیش‌گام روایت‌گر از جبهه مقاومت و پیروزی‌ها و افتخارآفرینی‌ آن‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه جنایات، ترورها و کشتار غیر نظامیان رژیم صهیونیستی بعضی‌ها را ناامید کرده است، اظهار داشت: این کشتار نه تنها ناامیدکننده نیست بلکه مصداق مهم پیروزی است.

وی با بیان اینکه شاهد شبهه‌افکنی‌ها در مورد عملیات طوفان‌الاقصی هستیم و این از نشان پیروزی و موفقیت آن دارد، گفت: کسانی که در مورد ادامه محور مقاومت و هزینه فایده آن بحث می‌کنند، شبیه آن‌ها هستند که از روی نداشتن بصیرت، برای منصرف کردن امام حسین(ع) تلاش می‌کردند.

امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: جوانان انقلابی‌ و شرکت‌کنندگان در نماز جمعه و همه رسانه‌ها و صدا و سیما باید پیش‌گام روایت‌گر از جبهه مقاومت و پیروزی‌ها و افتخارآفرینی‌ آن‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی باشند.

وی با اشاره به روز حافظ، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند، ما به دو جهت از حافظ تجلیل می‌کنیم، یکی به دلیل زبان فاخر اوست، شعرای بزرگ نگهبان زبان هستند، زبان‌ها سرمایه‌های گران‌سنگی هستند و کسانی که با چند زبان حرف می‌زنند سرمایه‌داران بزرگی هستند و حافظ در فارسی، شهریار و امثال آن در ارتباط زبان ترکی شاهکار آفریده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، اوج شعر شهریار، در شعر ترکی اوست و کسی که میراث گران‌بهای زبان فارسی را حفظ کند، باید با امثال حافظ و سعدی آشنا باشد و کسی که می‌خواهد شعر ترکی گران‌بها را حفظ کند، باید با اشعار امثال شهریار ارتباط داشته باشد.

امام جمعه شهرستان خرمدره اضافه کرد: حضرت معصومه(س) از چنان شخصیتی برخوردار بودند که زیارت‌نامه او از جانب امام معصوم(ع) صادر می‌شد و زیارت او زمینه‌ساز بهشتی شدن است.

حجت الاسلام زاهدی‌پور تأکید کرد: آن چه که امروز جامعه ما را با مشکلات اساسی مواجه ساخته است، الگوگیری نامناسب در بین نوجوانان و جوانان است و افرادی به عنوان الگو در جامعه معرفی می‌شوند، که در اصول ابتدایی زندگی با مشکل مواجه هستند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha